Soms vallen de dingen ineens op zijn plek.

Hilderik was al een tijd op zoek naar een oplossing voor de overbezette telefoonlijnen waar zijn patiënten mee geconfronteerd werden. Martin was al jaren verantwoordelijk voor de ICT van de praktijk van Hilderik. Peter zocht een vooruitstrevende huisarts die met hem een pilot wilde draaien voor een prototype van een mobiele app die de communicatie tussen patiënt en huisarts zou moeten gaan bevorderen.

Hilderik was direct enthousiast en met zijn specifieke ervaringen is het product verder aangepast. Met Martin erbij voor de technische knowhow was een samenwerkingsverband geboren.
Sindsdien is Hilderik onze ambassadeur en ‘kritische huisarts’ en werken Martin en Peter samen met diverse techneuten aan de doorontwikkeling van de MijnDokter App.

Peter de Rijke

Concept-ontwikkelaar

In Nederland zijn er twee sectoren waar een inhaalslag gaande is v.w.b. digitalisering: Onderwijs en Gezondheidszorg. Juist daarom heeft Peter dit als speerpunt in de ontwikkeling van mobiele applicaties.

Door zijn ruime netwerk in de gezondheidszorg zit hij aan tafel bij gevestigde partijen. Door de input die deze gesprekken levert worden aanpassingen gedaan aan producten. Vanuit de vanzelfsprekende kennis van digitale ontwikkelingen vertaalt Peter behoeften naar innovatieve oplossingen.

Alles vanuit het perspectief van de gebruiker: Eenvoud dient de mens!

Martin Meijering

Developer

Martin is een ervaren webontwikkelaar en heeft zich recent gestort op mobiele applicaties. Zijn motto: Hoe kunnen nieuwe technieken bijdragen aan het gebruikersgemak van zowel de beheerder als de eindgebruiker?

Ondanks zijn brede interesse in techniek verliest hij de details niet uit het oog.

Hilderik van Schaik

Huisarts

Tweede lijn substitueren in de eerste daar ben ik in mijn praktijk al 7 jaar succesvol mee bezig. De telefonische wachtrij was al jaren een doorn in mijn oog. Het bleef lastig om dit goed te beheersen. Totdat ik in contact kwam met Peter. Hij ontwikkelde een manier om de patiënt beter te faciliteren. Tijdens de succesvolle pilot heb ik feedback geleverd die uiteindelijk heeft geresulteerd in de huidige MijnDokter app. Nu hebben mijn patiënten 24/7 toegang tot mijn praktijk, zonder bestaande systemen aan te tasten. Het geeft veel voldoening om samen oplossingen te bedenken die de kosten in de gezondheidszorg kunnen terugbrengen.