OnlineAfspraak

Afsprakenplanner

Voor niet spoedeisende zaken kan een patiënt zelf een afspraak maken (koppeling met MijnGezondheid.net). Of laat de patiënt een voorkeur aan u doorgeven. De assistent communiceert vervolgens de definitieve afspraak. Dit geeft ook de mogelijkheid om, in overleg met u, de duur van het consult aan te passen.

IMG_0051

Direct bellen

Alle telefoonnummers bevinden zich direct onder de duim van uw patiënt. Deze kan gemakkelijk de keuze maken via de contacttab.
U kunt zelf de beschikbare nummers en bijbehorende naam bepalen (‘Praktijk’ of ‘Receptie’ bijvoorbeeld). Of vermeld het nummer (en de naam) van een collega bij tijdelijke vervanging.

IMG_0053

Teampresentatie

De patiënt kan hier informatie vinden over uw team. Hierin kunt u bijvoorbeeld vermelden wanneer bepaalde teamleden wel/niet aanwezig zijn. Verder kunnen hier rechtstreekse contactgegevens worden vermeld (telefoonnummer en emailadres). Een foto kan zorgen voor een persoonlijke noot.

IMG_0052

Praktijk info

Hier kunt u een eigen tekst kwijt. Dit kan bijvoorbeeld uw missie/visie zijn, maar het kan ook andere informatie betreffen.

Hier kunnen foto’s worden geplaatst van uw praktijk. Ook kunt u hier uw social media kanalen in vermelden.

IMG_1455

Gevalideerde Informatie

Informatie van erkende bronnen als ‘Thuisarts.nl’ en ‘Gezondheidsnet.nl’ staat onder handbereik. Van de meest voorkomende handelingen zijn video-instructiefilms opgenomen binnen de omgeving van Apotheek.nl. Zo kunnen patiënten thuis uw instructies nog eens bestuderen.

iPhone 6

Foto Triage

Via de Mijn Dokter App kan een patiënt ter ondersteuning van een telefonisch consult een foto sturen die per e-mail ontvangen wordt. De huisarts gebruikt deze ter beoordeling. En de assistent kan deze informatie filteren en eventueel opslaan.

IMG_0063

Connectie

Als deelnemer geeft voorziet u uw patiënten van een verificatiecode. Door deze (eenmalig) in te voeren kan de patiënt via de app contact met u onderhouden. Alle berichten die vanuit de app worden verzonden worden automatisch voorzien van de patiëntgegevens.
Geen misverstanden of onduidelijk ingesproken berichten meer.

IMG_0056

Herhaalrecept

Naar een door u geselecteerd e-mail adres kunnen aanvragen voor herhaalrecepten gestuurd worden. Patiënten maken een foto van hun medicijnendoosje en kunnen dit met naam en telefoonnummer versturen via de app.
Makkelijker kan niet. En: een zeer geringe kans op fouten door ruis in de communicatie.

IMG_0050

Overzicht

Uw praktijk heeft een eigen overzicht met communicatiemogelijkheden die u wilt bieden. Wanneer u bijvoorbeeld geen gebruik wilt maken van foto-triage, zal dit ook niet zichtbaar zijn. Een patiënt is er direct mee vertrouwd en u hoeft geen ingewikkelde systemen eigen te maken.
U kunt de informatie die getoond wordt gemakkelijk aanpassen in het dashboard.